Knäck och pannkakor

Idag har vi återigen varit på Volvo då. Har skrivit sammanfattning och abstract idag så nu börjar det dra ihop sig riktigt för att rapporten ska vara helt färdig. När vi kom hem satt jag igång och kokade knäck.. Blev lite för mjuka men smaken var det inget fel på iaf. Så för att vara första gången så tycker jag faktiskt att det var ett bra försök...:)



När knäcken var färdig pratade jag i telefon med Carro sen gjorde jag middag och samtidigt ringde en riktigt god vän å ville ha hjälp med en ekonomiuppgift... Jag var inte mycket till hjälp men är ju alltid trevligt att prata med vissa personer iaf..:) Mamma hann också med att ringa ett par gånger under samtalet så ringde hem när jag hade pratat klart. Undra hur mycket tid jag egentligen spenderat i telefonen ikväll?! Trevligt har det varit iaf..:)

Sedan kom Ann hit så vi har tittat på Gossip Girl och Prison Break och ätit knäck... Just nu står jag och steker pannkaka så att jag ska ha en matlåda till imorgon och en till på torsdag med om jag har tur kanske...:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Men gud va du bakar å donar...! Kul!

2008-12-11 @ 18:53:34
URL: http://alpernaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0