Längdsskidor och skoter

Idag blev det som jag tidigare skrev längdskidor på förmiddagen och skoter på eftermiddagen. Jag och mamma tog den korta turen på skidorna på förmiddagen. Så nu är vi lite uppvärmda för att kunna köra lite längre sträckor. Kan ju inte ta ut sig för mycket på årets första tur..:)

Efter längdturen åkte vi hem och fikade lite innan vi begav oss ut på en skotertur. Tog en tur till Hamra där mamma klev av och handlade lite medan jag och pappa åkte bortåt Tännporten för att titta lite där. Så stannade vi och plockade upp mamma igen påvägen hem eftersom hon inte ville följa med till Tännporten.

När vi kom hem gjorde mamma middag medan jag dammsög hela stugan och efter att ha ätit hoppade jag in i duschen för att få upp värmen lite. Mobilen hann med att ringa medan jag duschade också, så när jag kom ut ur duschen ringde jag upp och fastnade i telefon ett tag. Alltid lika trevligt att fastna i telefon med trevliga personer...:)

Nu sitter jag och försöker övertala mamma och pappa att de vill spela spel men det verkar gå sådär så jag får nog roa mig själv... Går fortfarande inte att lägga upp några bilder så ni får klara er utan sådana ett tag till..:(

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Va roligt att höra, hoppas att det kommer smaka:)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0