Mera ont i halsen

Idag har jag ännu mer ont i halsen, vaknade imorse och kunde knappt prata. Efter ett telefonsamtal med mamma och lite prat med Ann medan vi cyklade till Volvo så återkom dock rösten ganska bra. Tur var väl det också med tanke på att vi hade uttagning idag med.

Nu är uttagningen gjord iaf och nu kan jag inte göra annat än att hoppas. Så håll en tumme riktigt hårt åt mig..:)

Min feber tröttar ut mig så orkar inte skriva något mer just nu. Ska ta mig lite julmust, lussebullar och pepparkakor och mysa ner mig under en filt med min bok istället tror jag. Det är ungefär vad jag känner att jag orkar prestera idag.

19 dagar kvar till jul och 11 dagar till flytt nu iaf, så börjar kanske bli dags att säga hejdå till Trollhättan också. Sedan får jag som sagt hålla tummarna för att jag har ett jobb att flytta hit till i vår..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0