Sista dagen på första ljuset

Idag är det sista dagen som första ljuset i staken ska brinna för sig själv. Återigen har veckan bara sprungit iväg. På tisdag är det bara EN vecka kvar till jag ska flytta, shit liksom, jag tyckte att jag precis packade upp. Ska dock sluta tjata om det nu för det har nu redan läst om hundra gånger och kommer säkert hinna läsa ett par ggr till..;)

Igår var vi till jobbet och hade möte med Ola och Björn om slutrapporten. Inga större grejjer de ville att vi skulle fixa utan de verkade ganska nöjda, skönt..:) Vi gick hem redan vid lunch efter att ha delat upp lite arbete att göra hemma till på måndag. Sedan ska ju hela rapporten läsas igenom en gång till också, undra hur många ggr vi har läst igenom vissa av delarna nu?! :) Var skönt för förkylningen att få komma hem och lägga sig i soffan och inte vara uppe och röra på sig iaf. Det behövdes verkligen. Fick min bok utläst och en del av rapporten läst...Skönt...

Idag blir det en sväng på stan, mer läsning och fix av rapporten och sedan städa upp lite här kanske. Diska ska göras iaf..:) NI får ha det så bra så återkommer jag säkert ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0