Sista natten...

Inatt blir då sista natten som jag sover i den här lägenheten. Riktigt skönt att ha packandet och städandet färdigt för den här gången. Ska bli riktigt skönt att ha pluggat färdigt också. Ett jobb på det sen bara så..:)

Ska gå och sova snart tror jag... Känns som jag kan behöva all sömn som är möjligt för från och med imorrn och fram till på fredag lär det väl bli ont om sömn... Men det kan det ju helt klart vara värt också..:)

Kommer ha grymt mycket packning med mig imorgon iaf: en stor resväska, två stora bagar, en stor ryggsäck, en datorväska och handväskan... Det är tur att jag går på gym och tränar eller nått...haha...

Orkar inte gå och hämta kameran nu så blir inga bilder ikväll, de får ni i ett inlägg någon annan dag.. Ni får ha det så bra å sova så gott iaf!

Kommentarer
Postat av: Marias Kakburk

Tack, va roligt att höra:)!

Postat av: Marias Kakburk

Tack:)!



Hoppas att du hade en mysig jul:)!

Postat av: Marias Kakburk

Va härligt att höra!:)



Hoppas att du får en härlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0