Skottat fram skoter

Inatt sov jag elva (!?) timmar, vet inte när det hände sist men skönt var det iaf. Är grymt tyst här så är väl därför det går att sova så bra. Efter frukost hade jag tänkt ta en tur på längdskidorna. Pappa gick ut å skulle köra upp skoterspåret till stugan och ringde för att be oss komma för att han hade kört fast skotern rejält i lössnön. Det tog en timme med skottande och lyftande innan vi fick loss den. Då var jag inte längre lika sugen på att åka skidor så jag följde med mamma på en promenad till Hamra för att handla lite. När vi kom hem tog jag och pappa ut skotrarna på en sväng iaf, så utnyttjat snön till lite mer än bara skotta i den idag iaf..:)

Just nu sitter jag och kollar på körslaget, måste ju hejja fram Bollnäskören så att de går långt...:)

Eftersom det var ett tag sen jag lade upp lite bilder så tänkte jag avsluta med lite bilder nu men det fungerar inte så blev inga nu heller tyvärr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0