Tillbaka i Trollhättan...

Är tillbaka efter en riktigt bra helg i Luleå... Åkte ju dit på torsdagen. Flög härifrån till Arlanda i ett pytteplan som tog 21 personer. Blåste gjorde det också så det var tur att jag inte åt precis innan för då hade jag nog fått upp maten igen. Väl på Arlanda blev det en sen lunch på Max och sedan hoppade vi på planet till Luleå.

Väl framme i Luleå på torsdagkväll blev det en lugn kväll med jättegod fajitapaj...:) Efter en kväll i soffan så gick vi och lade oss och på fredagen var det bara att kliva upp och se glad ut eftersom det var dags för att bli sågad på rapporten..:) Det gick dock mycket bättre än jag trodde, i överlag verkade de riktigt nöja med vår rapport, ska fixa en figur som tydliggör teorikapitlet också utveckla metoden lite och sen är det bara småpill kvar, hur skönt som helst..:)

På fredagkväll blev det pannkaka och rödvin, vilket uppenbarligen jättebra att blanda...:) Tittade på Eagle Eye också, helt okej film. Blev en relativt tidig kväll trots att det var fredag men det var riktigt skönt det med.. På lördagen tog jag, Therese å Ann en fika på det nya fiket på skolan. Riktigt roligt att få träffa Therese igen, var ju hur länge som helst sedan. Sedan verkade han i kassan tycka att jag åt mycket, personligen tycker jag inte att en macka å en bit morotskaka är mycket för en fika men iaf... Gott var det iaf...

Eftermiddagen spenderade jag med Ann och Pelle hemma hos Pelle och co och halvslöade framför tv'en... Sedan blev det middag med fläskfilé å klyftpotatis, jättegott igen...:) Sedan var det bara att göra sig iordning för förfest och bege sig. Var riktigt trevligt att träffa folk på Kåren iaf. Träffade en massa folk jag inte hade sett på hur länge som helst. Efter två blev det hemgång iaf.

Det har varit riktigt trevliga dagar som som vanligt gick alldeles för fort. Om drygt två veckor blir det ett dygn där uppe iaf, alltid något...:)

Som svar på din kommentar Sara, jag vet faktiskt inte exakt vilket recept som farmor använder men de smakar som hennes iaf...:)

Lite bilder från helgen då, först jag å Ann på förfesten sedan jag å Patrik på kåren. Visst är jag grymt snygg i hans solglasögon..;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0