Traineeuttagning...

Så är första dagen på traineeuttagningen slut. Började 8 imorse och höll på till kvart i 8 ikväll. Till råga på att så fick jag ont i halsen och feber under natten till idag. Tur att det finns värktabletterna så att jag har fått bort febern under dagen iaf..:)

Morgonen började med lite introduktion kring traineeprogrammet och företaget sen gjorde vi ett enskilt test. Vi har även hunnit med en gruppövning, en individuell presentation samt en intervju med olika chefer... Helt omöjligt att veta om det gått bra eller inte men jag har varit mig själv iaf och räcker inte det finns det inte mycket jag kan göra åt det..

Ligger och kollar på bonde söker fru just nu. Tänkte göra lite nyponsoppa till min hals och sedan gå och sova tidigt och hoppas att halsen och febern mår lite bättre imorrn. För klockan 9 imorgon börjar uttagningen igen.

Ni får ha det så bra och håll gärna en tumme för mig de här dagarna..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0