Bokat...

Nu har jag bokat resa upp från Bollnäs till Luleå efter påsk. Dock inte bokat någon resa ner ännu så får se när det blir. Beror lite på hur det går med arbetena här uppe också. Jag fick mina biljetter upp iaf vilket är huvudsaken då jag måste upp och ha seminarier under hela tisdagen efter påsk.

I skolan är det riktigt mycket att göra nu. Har två riktigt stora arbeten som vi påbörjat under den här veckan och som om 2,5 vecka förhoppningsvis skall vara i stort sett färdiga. Utöver det har jag fyra seminarieinlämningar samt att jag skall läsa sammanlagt 23 artiklar som vi sedan skall diskutera på föreläsningarna. Någon gång under den här tiden skall jag också försöka komma igång med mitt fysikplugg. Så en sak är iaf säker, jag vet vad jag skall ha för mig de närmsta veckorna...:)

Kommit igång med träningen igen iaf. Var där tre gånger förra veckan och hunnit med två gånger den här veckan redan så förhoppningen är att det skall hålla i sig, för det känns som det gått ganska bra de senaste gångerna. Sedan är det ju grymt skönt att komma ifrån en stund när det är mycket i skolan också, bara få rensa hjärnan helt i hållet en stund är ju hur skönt som helst..:)

För övrigt mår jag helt ok, vissa saker känns bara så mycket lättare när man fått ur sig dem. Konstigt egentligen för inget är förändrat men det känns som sagt ändå mycket lättare.

Nu skall jag nog läsa igenom en till artikel och sedan sova så att jag orkar med en ny dag imorgon..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0