En kreativ dag..

Idag har jag fått en hel del nyttigt gjort. Började dagen med en föreläsning i implementeringskursen. Inte så speciellt givande kanske men ämnet är ändå intressant. Efter det skrev jag, Ann och Jonatan på arbetet inför seminarie tre som skall vara inne på måndag. Jag behövde springa iväg en sväng mitt i men tog på mig att fixa med en artikel istället. Förmiddagens bästa kommentar var nog när de sa till mig på hälsocentralen att jag verkade ha separationsångest. Illa när till och med hon märker det..haha..

Jag och Ann var och sade upp lägenheterna också så nu är det gjort. Från och med den 6 juni har jag inget "hemma" för någon månad så jag hoppas jag är välkommen till mamma och pappa medan jag väntar på att hösten och exjobbet skall sätta igång..:)

På eftermiddagen var det Industrial marketing som gällde. Vi skrev ihop i stort sett hela introduktionen och teoridelen vilket innebär att vi på bara några timmar fick en tredjedel av arbetet gjort, hur skönt som helst. Efter det gick jag till ICA å hämta mitt paket som hade kommit, nya underkläder och en ny tröja, trevligt. Sedan skall resten av underkläderna förhoppningsvis komma nästa vecka..:)

När jag kom hem blev det artikelläsning och läsa igenom PM'et inför morgondagen. Sedan har jag läst igenom nästa artikel och påbörjat PM'et till den. Har börjat redigera och uppdatera mitt CV också, så nu är det snart färdigt för att skickas ut. Har satt ihop rapporten till Industrial marketing också så nu börjar jag känna mig nöjd med allt jag ändå har lyckats få gjort under dagen. Skall väl ta reda på disken, fixa någon sorts matlåda till imorgon och sedan bara slappa framför ett avsnitt av One Three Hill för det kom ju ett nytt sådant idag också..:) Sedan får det nog bli sängen inte allt för sent för har lektioner tre pass imorgon och grupparbete ett pass däremellan så blir nog full rulle imorrn med. Sedan skall jag väl försöka hinna med en vända till gymet också skriva klart PM'et...

Eftersom jag aldrig lade upp några bilder från vinterbalen kommer här ett smakprov:
image8 
Från vänster: Rickard, Ann, Pelle, jag och slutligen Pär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0