En månad sedan..

Så var det en månad sedan jag skrev då. Haft fullt upp med annat och inte direkt haft en tanke på att skriva här. Skrev ett långt inlägg om Hemavan precis när vi hade kommit hem därifrån men det försvann också orkade jag aldrig skriva om det. Hemavan var riktigt trevligt i alla fall.

Sedan förra inlägget har det hänt en del roligt i alla fall. Jag och Ann har bokat en weekend i Riga så om 1,5 månad åker vi dit för att hälsa på Carina. Sedan två veckor efter det så blir det Riksgränsen och åka skidor. Jag hoppas det blir lika bra åkning som ifjol och riktigt fint väder med mycket sol. Sedan hoppas vi på att det inte blir några "gruppvurpor" i år..:)

Jag hade tänkt ta mig till stugan och åka lite skoter före påsk också men det verkar vara lite krångel med att få tiderna att passa ihop för det. Hopper är ju dock det sista som överger än så jag hoppas fortfarande..:)

Nu är det bestämt att mamma och pappa tar med det mesta av mina saker härifrån när de kommer upp på Av4ningen också. Sedan åker jag och Ann ner med hennes flyttlass och med resterande av mina grejjor första veckan i juni. Som jag skrivit tidigare är det helt oförståligt vart den här tiden har tagit vägen. Nu har jag bott här i fyra år och om tre månader är det dags att ta sitt flyttlass och flytta härifrån. Det skall i och för sig bli riktigt roligt att få komma ut på exjobb och sedan att få börja jobba men en stor del av mig kommer ändå att sakna livet här uppe. En sak är säker, jag kommer aldrig få uppleva det här en gång till. Visst, det har gått i perioder som livet alltid gör men ska jag sammanfatta de här fyra åren så är det bara ett ord som finns UNDERBART. Det finns personer jag kommer sakna hur mycket som helst, vissa mer än andra. Det är svårt att förstå att jag jag aldrig mer kommer få träffa många människor som betytt så mycket för mig under de här åren. Jag hoppas på en återträff om några år där jag får träffa de flesta i alla fall..

För att byta samtalsämne är det dags för tenta imorgon. Det känns okej nu så jag hoppas det gör det imorgon när jag sitter där också...:)

Nej nu ska jag koka lite the tror jag.. Ha det bra så skriver jag mer någon annan dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0