Helgen slut igen..

Så var det snart slut på den här helgen också då, försvann som vanligt hur fort som helst.

I fredags var det tenta som gällde på förmiddagen, skrev den så jag hann springa och ha min obligatoriska lektion i international marketing pass två också, ibland är jag effektiv..:) På eftermiddagen satt vi med industrial marketing och var allmänt trötta. Johan konstaterade på sitt eget vis att jag tycker om att gå runt och dricka vatten hos folk?! Jaja allmänt trötta och sega var vi sådär på fredagseftermiddagen som sagt så då får man ta att jag kläcker lite mysko kommentarer..:)

På kvällen bokade vi bastun så då bastade jag, Ann å Sara med grabbarna. Det var kul förutom att bastuaggregatet förmodligen inte mådde så bra för vart aldrig riktigt varmt. VId halv tio slutade den att fungera helt så då förflyttade jag, Ann och Erik oss till bastun bredvid. Där näckade killarna så jag och Ann lärde oss att man skall knacka eller tänka sig för innan man kliver in i ett omklädningsrum till en bastu...:)

Efter bastun gick vi hem och jag satt mig för att kolla på en film och bara ta det lugnt eftersom jag skulle upp och jobba på lördagen.

Igår jobbade jag med andra ord på förmiddagen och sedan hem för att sova middag och plugga en stund. Efter mat och lite mer plugg och en film så begav jag, Ann och Erik oss iväg till P,P och R för förfest. Sedan fortsatte vi till Kåren, inte så mycket folk jag kände men det var bra musik på slutet så vi dansade en hel del i alla fall. Kvällens lärdom blev att stryker man Pelles skjorta så kan han tänka sig att vara väldigt tillmötesgående efteråt..

Idag sov jag ganska länge sedan började jag rensa ut lite gamla burkar och grejjer som bara tog onödig plats i skåpen. Träffade Max i skolan och gick igenom tre gamla duggor också, så nu hoppas jag det sitter lite mer till morgondagens dugga i industrial marketing..:)

Skall väl laga lite mat nu tänkte jag också kolla igenom allt inför imorgon en gång till, sedan blir det nog en lugn kväll för övrigt tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0