Snart helg...

Idag har jag haft föreläsningar, seminarie och grupparbete hela dagen. Efter det gick jag hem och bytte om och gick till gymet där benen och axlarna fick sig en omgång idag. Så nu är hela kroppen tränad den här veckan, men i den här takten hinner jag kanske med ett pass till den här veckan också..:)

Sedan jag kom hem har jag duschat, lagat mat och ätit, sökt internship, skrivit klart och satt ihop det som är gjort hittills på Industrial marketing arbetet också har jag tittat på film med Ann och Erik och ätit morotskaka. Just nu sitter jag och äter bokstavskakor och dricker vatten, kul eller nått.

Har en fin bula i pannan men har ingen aning vad jag har gjort, det är lite illa kanske. Hoppas det var något roligt eftersom jag inte kan påminna mig att jag gjort något iaf.

Imorgon har jag bokat tvättid så jag får lite rena kläder, sedan skall jag skriva ett PM om en artikel jag läste igår också borde jag skriva ihop en sida om en annan artikel. Annars ska jag skriva lite international marketing i helgen bara och i övrigt inget plugg. Har tänkt försöka hinna med en vända till stan imorgon för att inhandla lite nödvändiga saker också, så jag hoppas det hinns med. Om inte annat skulle jag behöva på apoteket och hämta ut nya allergitabletter.

Nej sova nu kanske så hinner man sova massa timmar innan jag måste upp och passa tvättstugan..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0