En dag kvar..

...sedan får jag åka hem. Det innebär att jag måste ta tag i packandet imorgon. Som vanligt massor med saker som skall med upp. Lämnar dock glöggmuggarna och ölglasen jag fick i julklapp här. Ölglasen får inte plats i skåpen i lägenheten och glöggmuggarna är det ju ingen idé att släpa upp eftersom jag i alla fall inte skall vara där uppe nästa jul. Men kläderna jag fick i julklapp skall med, också alla skidkläder som jag hade med mig hit nu över jullovet. Så det är nog tur att jag får ha 38 kg ändå innan det är färdigt..:)

Idag klev jag upp och skjutsade mamma till jobbet och syrran till skolan också var jag och hämta toasitserna innan jag åkte hem. Väl hemma tog jag och Ann tag i metodiken så då fixade vi till det vi kunde på det. Sedan åkte jag och hämtade mamma så tog vi en sväng till stan. Jag köpte en ny bok som jag hade tänkt läsa när jag reser på torsdag, men fortsätter jag i den här takten så tar den slut innan jag skall åka..spännande ju..;) Åt lunch på stan och sen skjutsa jag tillbaka mamma till jobbet och åkte hem och satt igång med strategin igen. Ikväll har jag kollat på film och läst bok, skönt att bara vara...

Ann gav mig lite nya idéer idag också. Det finns så mycket jag vill hinna göra men inte tid till att göra allt tyvärr, även om jag har varit duktig på att fylla schemat för våren. Fast så länge jag trivs med det kan det ju inte vara annat än bra..:)

Nej om jag skall ta och gå och lägga mig och läsa lite till i boken kanske och sen sova inte allt för sent om jag skall orka upp imorrn igen för att skjutsa mamma till jobbet om jag skall få ha bilen.. Frissan imorrn också, har nog valt färg till slut iaf, såvida inte hon tycker att jag är helt ute och cyklar med den färgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0