En "händelserik" dag i Bollnäs

Så har snart ännu en dag i Bollnäs gått då, bara två kvar..;) Idag klev jag upp och skjutsade mamma till jobbet så jag fick ha hennes bil idag. Jag och syrran var på stan idag, så nu har jag inhandlat nya skidstrumpor, lite nyttigheter på apoteket, salladsbestick till mamma och en till spruta. Vi var till DS också för jag hoppades de skulle ha kvar uppläggningsfatet jag såg där förut, men det fanns inget. Kanske kommer till nästa jul igen om jag har tur, eller så hittar jag ett mycket finare..;)

Sedan jag kom hem har jag suttit med strategin, blir inte nöjd nånstans. Känns som jag behöver lite feedback från resterande medlemmar för att komma vidare.

Skall väl pula på lite till med strategin sedan ska jag låna pappas skrivare och skriva ut lite fysiktentor så jag har något att plugga på i mars. Tar sådan tid att skriva ut på min skrivare, så passar på att låna laserskrivaren när jag är här..*lat*

Efter det blir det matlagning och hämta mamma på jobbet. Vad morgondagen bjuder på har jag ingen aning om, men jag hoppas hon ringer om min balklänning så jag får komma och hämta den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0