En lite egen dag...

Idag har det inte vart en helt vanlig dag men den slutade bra iaf.. Imorse blåste det och snöade en massa och jag som känt av lite förkylning kände att jag vart riktigt lat idag. Efter att ha ätit frukost så följde hela familjen med och skjutsade syrran till backen. Jag hade mina skidor med mig men väl där kom jag fram till att det blåste för kallt för att jag skulle vilja åka.. Gickin i sportboden och tittade lite istället. Efter att ha gått runt lite på Hamra åkte vi till Svansjöliften där vi tittade i sportboden där och åt lunch på Forbonden..

Sedan vi kom tillbaka hem har vi börjat packa ihop oss. Jag var ut med skoterkläderna till förrådet och jag å pappa ställde in och lade på täckena på skotrarna Jag har packat ihop alla mina saker utom datorn också i stort sett. Ibland är jag duktig.

Hände en mindre olycka idag också, men som tur var gick det bra och vi klarade oss bra allihopa även om olyckor aldrig är trevliga.

Bokade biljetter hem igår också. Så på torsdag åker jag hem till MIN säng, min lägenhet och vi får ju inte glömma min sambo som jag också har saknat lite. Skall bli skönt att komma hem iaf. Borta bra men hemma bäst helt enkelt. Det är ju ändå det Luleå har blivit efter 3,5år...hemma... Finns vissa jag saknar mer än andra där, det finns ju varken någon Ann eller grabbarna här tyvärr.

Nu skall jag äta lite igen, (jag vill inte veta hur många kg jag gått upp i jul, haha). Ni får ha det så bra så blir det väl i Bollnäs jag skriver nästa gång...


Kommentarer
Postat av: Charming man

Trevlig helg:)

2008-01-04 @ 20:08:13
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0