Ett tag sen...

Var ett tag sedan jag skrev igen då, haft fullt upp med massa annat helt enkelt. Så bestämde mig för att skriva nu, mest för att slippa ta tag i disken..:)

Idag hade vi seminariet i strategin så på måndag är det först individuella samtal sedan har vi gruppmöte på eftermiddagen där vi får reda på betyget. Så håll alla tummar ni har för att jag får ett betyg jag blir nöjd med..;)

Igår var jag å Ann på gymet, körde ben vilket känns lite för mycket idag, fast det är kanske det som är meningen..:) Idag har jag å Ann haft serieeftermiddag. Tittat på några avsnitt i alla fall. Lagomt lata med andra ord. Skall väl stoppa i mig något att äta och ta ta tag i disken nu snart kanske. Sedan blir det en promenad med Ann så får det bli gymet imorgon innan jobbet istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0