Fredag

Så var det fredag då, vilket betyder att det är helg igen, skönt... Idag klev jag upp och gick hem till Ann där vi har fipplat med strategiuppgiften. Tog en paus vid lunch och gick på en promenad, måste ju passa på när solen för en gångs skull är framme..:) Var kallt dock men som de säger; Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Efter promenaden var det dags för lunch och sedan fortsatte vi lite till med arbetet. En sväng till gymet hann vi med också. Idag blev det först uppvärmning och sen fick bröstmusklerna och triceps sig en omgång. Det var de enda kroppsdelar som jag inte hade träningsvärk i innan typ, så imorrn tar jag väl mig inte upp ur sängen alls..:)

Imorrn skall jag först jobba 9-14 och sedan efter det blir det nog en sväng på stan. Skall kolla efter lite småsaker så lika bra att passa på när jag ändå är i stan och jobbar. vad som händer imorgonkväll vet jag inte än. Det lutar mot utgång, egentligen inte sugen men det brukar ju kunna bli roligt ändå så..:)

Nej nu skall jag göra något annat en stund. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0