Hemma igen..

Så var jag hemma i Luleå igen då. Landade igår ett tag före 14 så vid 14.15 var jag hemma i lägenheten igen. Packade upp och gjorde rent åt Fishy när jag kom hem samtidigt som jag plockade bort julen från lägenheten. Sedan när allt det var färdigt blev det en promenad till ICA för att fylla kylskåpet lite. Hem med maten också äta lite och sen till skolan för att göra klart metodikarbetet med Jonatan. Blev kvar i skolan till 22.15 sen hem och äta en sen middag. Var en effektiv första dag med andra ord, dagen bjöd på trevligt sällskap också..:)

Idag låg jag kvar i sängen till halv elva..*latmask* sen upp och duschade och åt frukost och skrev på strategin. Efter det åkte jag och Therese ut på Storheden, trevligt att få träffa henne igen efter julen..:) Handlade mat som vi åkte hem med och sedan tog vi en fika hemma hos Therese. Efter fikat tog jag bussen in till stan och bytte klocka och sen hem och skrev lite mer på strategin. I övrigt har jag i stort sett bara ätit middag och vart ut på en promenad ikväll, och nu har jag slötittat på Lets Dance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0