Ibland går allt så bra..

Just nu går saker och ting som jag vill på vissa områden. Jag fick betyget som jag önskade mig i strategikursen, grymt skönt och riktigt glad över det. Träningen har jag kommit igång lite med igen vilket jag hoppas kommer att hålla i sig också. Jag och Ann funderar över lite resplaner också, jag hoppas det blir av, vore riktigt roligt att komma iväg ett tag..

Annars händer väl inte allt för mycket, jag har inte jobbat något alls den här veckan hittills och skall heller inte göra det förrän på lördag. Kände att jag behövde lite ledig tid nu. Nya kurserna har börjat också, verkar helt okej även om den nya strategikursen förmodligen innebär väldigt mycket jobb. Den kursen tillsammans med de två marknadsföringskurserna jag läser lär ju inte göra min fritid större heller. Men men, nu är det bara 19 veckor kvar sedan är jag förhoppningsvis civilekonom och har bara exjobbet kvar till en civilingenjörsexamen. Vart tar tiden vägen liksom?! Det var ju inte länge sedan jag flyttade upp hit, eller så är det kanske precis vad det är. Den person jag var när jag flyttade upp finns självklart kvar men jag har också utvecklats något grymt mycket.

För att se planerna på lite kortare tid så skall vi sätta igång med första caset i strategin imorrn, sedan blir det nog en ganska lugn helg förutom att jag skall jobba på lördag förmiddag. På onsdag bär det av till Hemavan och studentskiweekend, skall bli grymt roligt hoppas jag..

Nu skall jag kolla igenom lite kataloger och bestämma vad jag skall beställa för något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0