Jobbar

Sitter på jobbet just nu, så passar på att fördriva lite tid här. Verkar inte vara allt för många som vill ha hjälp med sina bredband just nu, skönt för mig eller nått. Lite tråkigt när det inte ramlar in några samtal också för då går ju tiden mycket saktare.

Var pigg igårkväll när jag borde ha sovit så fick nått ryck att börja rensa bland papperna på skrivbordet. Gissa vad jag hittade om inte papper som jag har letat hur mycket som helst sedan före jul. Ibland är jag helt hopplös helt enkelt..:) Dags att börja kasta lite saker så jag inte spar på en massa skit kanske..:)

Grymt kallt för övrigt, ute också iofs men nu tänkte jag i första hand på inomhus.  Sitter och fryser å ändå sitter jag i en tjock tröjja, illa... Jag borde kanske sätta på mig täckbyxorna som jag hade på mig påvägen hit imorse också, haha..

Nu börjar köerna öka lite så nu kanske det blir fler samtal..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0