Slut på helgen igen

Helgerna går väldigt fort, speciellt eftersom jag jobbade igår. Jag var ju ledig idag, mer ledig än jag brukar vara då iaf..:)

Igår jobbade jag mellan 9 och 14 sedan gick jag på stan med Ann och Erik. Var på systemet också köpte jag äggkoppar till mamma. Efter det bar det av hemåt igen för att hoppa in i duschen och göra sig redo för kvällen som väntade. Först lagade vi mat med Pelle och co. Gjorde egna hamburgare men blev lite för sent så vi blev för lata för att orka göra bröden själva. Sedan vart jag och Erik oense om huruvida vi skulle ha pommes frites lr strips så blev en av varje..:) Till efterrätt blev det glass med chokladsås som var gjord på bland annat toblerone.. Gott var det och övermätta blev vi iaf...

Efter att ha förfestat lite hemma hos P,P & R så gick jag, Ann och Erik över till Max och Peter en sväng där det också förfestades. Efter det blev det kåren där vi dansade massor också fick jag hjälpa grabbarna att leta möjliga ragg, haha... Kvällens bästa inne på Stuk var förmodligen ölduschandet som P och M stod för där ett tag, även om ingen egentligen förstod vad det kom ifrån..:)

Efter en trevlig förmiddag med trevligt sällskap blev det dags för "dagenefterpizza". Jag har ingen aning om hur jag fick i mig så mycket som jag fick i mig. Jag skulle dock gissa på att Pelles "en tugga för" hjälpte till lite grann... Roligt hade vi iaf.. Efter pizzan vart det ICA för att inhandla lite godis och sen hem till Pelle och Rille för att titta på film. I väntan på att filmen skulle bli färdig så tittade vi på Kvarteret Skatan, som vanligt lika roligt som alltid även om jag somnade och sov en halvtimme där mitt i. Erik och Pelle gjorde några tappra försök att väcka mig genom att kasta godis och kleta in min näsa i någon fruktgelé, men jag fortsatte sova så fint ändå enda till jag fick isbjörnen bredvid mig..:)

När äntligen filmen blev klar så tittade vi på den, och både jag, Pelle och Rille hann med att sova en halvtimme var till den. Tur att det inte hände allt för mycket i den så att vi inte missade något väsentligt för slutet..:)

Imorrn är det skola som gäller 13-14.30, så före det tänkte jag läsa lite och kanske försöka få lite färg. Sedan imorgonkväll blir det gymet med Ann när Erik har åkt. Jag måste ju fortsätta att hålla igång tränandet nu när jag äntligen börjat komma igång igen efter juluppehållet..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0