Dags för en uppdatering kanske..

Nu har det återigen gått två veckor sedan jag skrev här sist då. Jaja har hänt en del sedan sist igen iaf. Har fått exjobbet klart, det blir Volvo Aero. Detta innebär att flyttlasset går till Trolhättan om sex veckor och fem dagar, förutsatt att vi har fått tag i en lägenhet fram till dess. Så den här gången bär flyttlasset av 50 mil söderut istället för 70 mil norrut som sist. I och med denna flytt är det nog även sista sommaren jag bor i Bollnäs.

Ska bli riktigt kul att få se en ny stad iaf. Också skadar det ju inte alls att det bara tar en timme till både Göteborg och Borås därifrån. Det gillar jag..:) Därför ska jag uppfylla en av mina "saker att göra innan jag dör" medan jag bor i Trollhättan också. För Lisebergs julmarknad är ju bara ett måste att någon gång besöka..:)

I helgen var Carro hemma så var dit i Lördags så fick hon äntligen sin födelsedagspresent också, bättre sent än aldrig..:) Alltid lika trevligt att träffas även om det blir på tok för sällan nu för tiden. Igår jagade jag med syrran som sällskap till byn för att se på Sex and the city filmen. Tycker man att serien är bra så var lätt filmen det med..:)

Idag har jag gått på stan, shoppat upp lite presentkort jag fick i julklapp, ställt om glasögonen också har jag gått i lite klädaffärer med mamma. Sedan jag kom hem har jag packat allt inför Göteborgsresan. Nu blir det iväg å äta mat med hela familjen på Take Off sedan tänkte jag hinna med gymet också innan det är dags för att sova.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men du måste komma hälsa på MIG i Linköping ändå... =)Kraaam

2008-07-16 @ 19:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0