Fixat lägenhet...

Nu är det klart med lägenhet i Trollhättan också. Inflyttning först den första september dock och vi behöver ju flytta ner redan till den 25 augusti men förhoppningsvis löser det sig så vi får flytta in en vecka tidigare. Annars får det bli hotell den veckan då..

Semestern i Göteborg är avklarad också. Blev som vanligt en hel del shoppande även om jag inte hittade jättemycket. Jag köpte iaf ett par jeans, ett par skor, en handväska, lite tröjjor, nya kokböcker och drinkböcker också en massa annat smått å gott..

Idag klev jag upp och åt lite frukost och gick ut i solen en liten stund medan jag väntade på Sara. När hon kom tog vi en promenad till slingan för att springa lite, vi jobbar hårt på att göra det till en vana..:) När jag kom hem var det sol en liten stund till så jag passade på att sitta ute en stund innan jag gick in och duschade och åkte ner på stan. Hämtade ut mitt armband som spännet bara gick upp på hela tiden. Nu har Tobias iaf lagat det så nu sitter det fast igen. Så nu väntar jag bara på de andra två berlockerna som jag har beställt också så är mitt armband komplett för den här gången..:)

Imorrn ska jag och Sara ut och springa en sväng igen har vi sagt och på eftermiddagen jobbar jag på travet. Har lovat mamma att städa lite här hemma också så lär inte behöva fundera speciellt mycket över vad jag ska roa mig med imorgon. I helgen är det ju både Brännbollsyra och Rockweekend också så lär väl bli en sväng dit också är tanken.

Jag hade velat vara till gymet en sväng också, men nu börjar det bli försent för de stänger ju redan klockan 20 nu under sommaren. Så det får jag väl spara till på lördag då. Inte hela världen egentligen för jag kommer upp i tillräckligt antal pass den här veckan ändå för att hinna köra igenom hela kroppen.

Nej fixa med lite annat ett tag kanske. Och till Jennie, självklart lovar jag att komma och hälsa på dig..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0