Grym helg..

Har varit en riktigt bra helg med massa bra musik. Helgens höjdpunkt musikmässigt var i alla fall Alice Cooper och Poison, inte så förvånande med tanke på att jag verkligen älskar den låten..:) Europe och Final Countdown var en annan favorit.. Hur som helst riktigt bra musik hela helgen och god mat, för det är ju också väldigt viktigt, haha..

Tänkte lägga in lite bilder från Coopers framträdande men bildfunktionen verkar inte vilja fungera just nu så det får väl bli i nästa inlägg då...

Jag och Linda var ner en sväng på brännbollsyran och tittade på dagen på lördagen också. Massa folk som vanligt, träffade dock inte överdrivit många som jag känner, eller så är det kanske så att jag inte känner så många här längre?!..:)

Igårkväll var vi lite hurtigare, jag och Linda, och tog oss en promenad runt Långnäs och genom stan. Blev ungefär 7 km iaf, duktiga är vi.. Sedan var jag på gymet i lördags och ute och sprang med Sara i fredags å körde axlar å mage. Så jag har varit riktigt duktig och ambitiös nu ett par dagar..:)

Idag står det också en del saker på schemat. Ska masa i mig lite frukost och göra mig klar, sedan ska jag köpa kyckling så att jag kan laga middag till hela familjen till mamma slutar ikväll. Också ska jag till kemtvätten med en klänning. Sedan ska jag träffa Sara och fika/luncha på stan med henne. Ikväll ska helst gymet hinnas med också men det är bara om jag har tid, sånt som märks.. Jag borde definitivt ta tag i packandet också med tanke på att jag åker imorgonförmiddag.. Frågan var bara vad jag ska ha med mig?! Men det löser sig, jag hoppas på bra väder där nere iaf.. Om inte annat så kommer det ju vara riktigt trevlgit sällskap iaf..:)

Nej nu ska jag rappa på om jag ska hinna allt idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0