Rockweekend i full gång..

Jag klarade inte av att hålla mig borta därifrån igår heller med tanke på alla bra band som spelade.. Därför åkte jag hem och bytte om och käkade lite efter travet sedan direkt iväg till Kilafors. Mustasch, Helloween och Europe hade riktigt bra spelningar alla tre och nu ser jag fram emot Thin Lizzy och framförallt Alice Cooper ikväll..:) Bara han spelar Poison ikväll så kommer jag lätt vara totalnöjd ikväll med...haha..

Sov ganska länge idag eftersom jag inte kom hem förrän kring tre inatt, skönt..:) Gjorde inget heller för dåligt väder ute iaf..:( Ska väl sätta igång och städa här hemma nu snart tänkte jag. Blev aldrig gjort igår för då var jag ut och sprang med Sara sedan dammsög och torkade jag ur pappas bil innan jag drog till travet och sedan var det som sagt Kilafors som gällde.

Hade ju funderingar på att dra till gymet också men i så fall är det på tiden att röra på sig för de stänger 13. Hur som helst ska jag masa mig härifrån om jag ska få något alls gjort..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0