Slut på semester..

Så var semestern slut för den här gången då. Sista veckan var riktigt najs. Åkte ner till Borås på tisdagen där vi åkte direkt på grillfest. Trevligt folk, god mat och vin, vad mer kan jag begära?!:) På onsdagen var det finväder så blev både bad och sol och lite annat skoj. Även torsdagen innehöll bad och sol, också en lunch på stan och en tur till Knallerian. Tänk om jag hade vetat att Helena jobbar där. Riktigt illa att jag fick reda på det först i efterhand... Men men.. Nu vet jag ju om det till jag flyttar ner till Trollhättan i alla fall så då måste vi ju ses. Hur länge som helst sedan jag såg henne...

På kvällen var det grillfest igen i alla fall med bad i bubbelpool som var riktigt skönt också. Sedan kan ju diskuteras hur smart det var av mig att "duscha" i strålarna efter jag hade varit in och duschat och satt på mig kläder...haha.. Det var fyra riktigt trevliga dagar i alla fall. En perfekt avslutning på semestern helt enkelt..:)

Ikväll var vi och tå på TakeOff, jag åt Oxfilé Provencale och Cheesecake till efterrätt, grymt mätt nu...:)

I helgen blir det Linköping i alla fall...Ska bli riktigt skoj. Ska nog gå och sova snart för grymt trött efter att ha klivit upp 5 några dagar på raken nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0