Jobbar, jobbar och äter, sover och jobbar lite till..

Rubriken säger nog ganska bra vad jag har haft för mig sedan förra måndagen. Började på AQ då, ganska lugn första vecka eftersom vi väntar på grejjer vi behöver som så klart är försenade. Det ryktas dock om att det ska bli mycket att göra så fort alla grejjer har kommit och chefen har redan varit ut och berättat för mig att jag gärna får jobba över sedan när det kommer igång ordentligt ifall jag vill tjäna lite extra. Så blir det en regnig sommar så kan jag ju alltid jobba lite extra istället..:)

Sedan var det årets första travdag för mig i söndags. Gick hur bra som helst och hade ingenting jag funderade över, det där jobbet börjar sitta i benmärgen tror jag. Jag håller fortfarande fast vid att det är ett roligt sätt att tjäna lite extra pengar på iaf..

Sedan har jag jobbat extra åt Telia senaste veckan också, utvärderat och fotograferat 40 platser i Bollnäs som sedan ska skickas till Telia så de får avgöra om och vart de vill placera surfzoner i Bollnäs. SÅ blivit en hel del jobbande på slutet som sagt men det är kul att ha något att göra också. Har även lovat pappa att fixa iordning lite på nya kontoret, det får jag nog ta tag i nästa vecka helt enkelt..:)

I helgen blev det mest jobb med andra ord. Sedan på fredagen var jag och mamma på tjejmässan. Jag ställde mig på vågen för att mäta kroppsmassan, intressant att se. Skrev ner värdena i alla fall för det kan ju vara roligt att jämföra om jag någon gång stället mig på en sådan igen.. Annars hände det inte speciellt mycket i helgen. Pratade i telefon på söndagen lite bara, alltid lika trevligt..:D

På torsdagen bär det av mot Ann i Norrköping. Fortsätta traditionen med midsommar där. Kommer bli riktigt trevligt i år med hoppas jag..:)

Nähä gå och sova snart kanske för jag hade funderingar på att börja jobba lite tidigare imorrn så jag får ihop tiden jag behöver för att gå tidigare på torsdag.

Men ni får ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0