Var det midsommar?!

Den missade i alla fall jag.. Jag gick och frös och svettades om varannat på jobbet på onsdagen och när jag väl kom hem på eftermiddagen lade jag mig i soffan och reste mig bara för att gå direkt till sängen. På torsdagen tog jag mig inte upp över huvud taget. Vaknade ett par gånger av att telefonen ringde annars sov jag i stort sett hela dagen. Fick i mig en pinnglass och en hårdmacka sen blev det bara vatten för min del.

På fredagen var jag inte mycket bättre, förflyttade mig till mammas säng (mycket skönare än min, haha) sedan låg jag där och sov mestadels. Var vaken lite mer än på torsdagen i alla fall. Mamma var upp med små portioner med mat några gånger också så fick i mig lite mer under dagen i alla fall. Pappa kom upp med en liten bit tårta också. Mådde grymt illa efter att ha ätit den men det var det nästan värt...haha...

På lördagen mådde jag lite bättre, sov en hel del men låg större delen av dagen och läste. Sedan är en sak helt säker. Jag har världens bästa kompis. Carro är bara helt underbar. När jag ligger där ensam och sjuk på midsommar så kommer hon förbi med en stor påse godis och en tidning, kan man ha en bättre kompis än så?! En sak är säker, du är ovärderlig gumman... Hoppas du alltid kommer ihåg hur mycket du betyder för mig!

På lördagkväll masade jag mig ner och kollade på film med mamma och pappa och på söndagen tvingade jag mig själv upp ur sängen. Var finväder ute men riktigt så frisk var jag inte så jag höll mig inne förutom en liten stund då jag satt ute på bron i skuggan och läste.

Idag har jag varit på jobbet i alla fall. Så nu rullar jobbandet på den här veckan och nästa vecka sedan är det semester i tre veckor..:) Teliajobbet är klart och inskickat nu också och C-uppsatsen är helt godkänd och inlämnad för registrering, det går med andra ord åt rätt riktning i alla fall..:)

Det finns någon som är väldigt saknad hela tiden, just nu känns det dock lite extra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0