I Bollnäs...

Så sitter jag i Bollnäs sedan 45min tillbaka då.

Har ju varit förkyld i veckan så har inte hunnit träna något. Fick därför för mig att köra rygg, mage och biceps i lördags och igår blev det ett pass för bröstmusklerna och triceps. Vaknade helt död i musklerna imorse, ett tecken på att det var bra pass iaf..:)

På förmiddagen träffade jag Franzi och Frederic så gjorde vi klart i stort sett hela industrial arbetet.. Skönt.. Efter det gick jag hem och packade ihop det sista och matade Fishy för att sedan åka till optikern. Så nu har jag fått mina linser, så kan jag se något när jag ska åka skoter och skidor den här veckan, perfekt...:) Efter det tog jag en taxi ut till Kallax för att flyga söderut och ta mig till Bollnäs.

Landningen var inte bekväm nånstans och flygvärdinnas kommentar visade också på att det tyckte nog inte hon heller. "Och efter den här landningen kan jag bara önska er välkomna till Stockholm och Arlanda." Det var ju ett skönt välkommande eller nått...haha...

På Arlanda passade jag på att äta middag med Malin och hennes kompis innan de skulle bege sig till hotellet för att imorgon fortsätta på sin 10 veckors resa. Blev lite småjäktigt dock eftersom jag skulle med tåget, men det var trevligt att få träffa Malin en sista gång innan hon åker i alla fall..

På tåget påvägen hem läste jag ut min bok, och jag har bara en till med mig hem så nu får jag nog spara lite på den om jag ska ha något att göra påvägen upp till Luleå igen.

Imorgon ska jag kliva upp och plugga lite innan jag ska åka ner på stan tänkte jag. Ska vara hos tandläkaren strax efter 12 också tänkte jag gå in till Sara och kolla om hon har fått in några nya springskor som jag vill ha. Tydligen ska jag fixa lite ärenden åt mamma och pappa också. Sedan om jag hinner ska jag åka förbi mamma och titta på lite möbler eller om det blir och onsdag beroende på hur lång tid allt tar imorgon.

Börjar bli trött efter att ha varit på resande fot idag så ska nog inte vara vaken allt för länge till.

Sedan får ni gärna hjälpa mig med en sak, om ni fick välja skulle ni gå tycka att jag ska skaffa blå eller bruna ögon? Som vanligt har jag beslutsångest så ni får gärna kommentera vad ni tycker..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0