Jobbar

Sitter på jobbet just nu och surfar runt eller nått. Ingen kö in så tiden går lagotm segt. Fast jag ska väl inte klaga när jag får betalt för att sitta och surfa egentligen..:)

I onsdags tog jag en snabb vända på stan på typ 45 min vilket resulterade i lite shopping iaf. Var och hämtade ut mina omsulade stövlar så nu kan jag använda dem igen också....:) Också passade jag på att köpa tre nya böcker på bokrean, ett nytt nagellack också ett nytt läppglans, ett sånt där som får det att kittla i läpparna...hehe... Passade på att köpa lite nytt papper till skrivaren och en mapp till mamma som hon ville ha också och lite annat småkrafs. Sedan tänkte jag röra mig hemåt men var fyra minuter kvar till bussen skulle gå så gick in på Lindex medan jag väntade. Så då lyckades jag komma ut med nya underkläder därifrån också..:) En tjej kan aldrig ha för mycket underkläder eller nått, jag har ju faktiskt kastat lite av dem gamla iaf, alltid nått.

Igår tog jag och Ann en promenad till Dollarestore och Växtriket. Köpte en ny godisskål i alla fall, alltid något..:) När det var dags för promenaden hemåt igen kom Ann på den "briljanta" idén att vi skulle inviga den nya vägen. Vi fick iaf både snö i skorna och nya benmuskler och ett gott skratt..:)

Igårkväll var vi allmänt sega och satt hemma och tittade på Let's dance, Hjälp! och The Bucket List. Därför har jag nu bestämt mig för att skriva ner mina egna Bucket list...:)

Nu vill jag mest gå hem, bara 1,5h kvar iaf. vad som händer ikväll vet jag inte än. Jag funderar på att baka in jordgubbar och choklad, har sagt så länge att jag ska göra det nu så måste ju testa det. Bättre sent än aldrig..;) Efter det vet jag inte vad det blir. Film eller utgång eller något sådant säkert..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0