Mörbultad..

Så var helgen slut igen då. På lördagen var det Thailandsfest hos Bacchusgrabbarna, riktigt roligt. Jag och Ann startade kvällen med att gå förbi pizzerian och köpa med oss varsin pizza till Kalle och Johan. Så sedan satt vi där och åt pizza och tog ett par drinkar innan vi begav oss till Bacchus. Väl där var det riktigt trevligt. Förutom när jag åkte in i väggen med huvudet före kanske. Då hade jag mest ont  huvudet men nu i efterhand är det mest ryggen jag känner av att nog också fick sig en smäll. Man får ju dock räkna med lite olyckor ibland och det kunde ju ha varit mycket värre..:)

Inne på kåren var det tre dansgolv och massa folk, riktigt roligt och dansade en hel del. Dock tröttnade jag och Ann vid kvart över två för då hade vi hållt igång så pass länge så då rörde vi oss hemåt. En sak lärde jag mig och det är att det kryllar av äckel som försöker vara på en när man har kjol på sig. Man kan ju börja undra om folk inte har sett ett par ben förut?! Dock är det väl något jag får bjuda på när jag satt på mig kjolen från början kanske, men iaf..:)

Igår klev jag upp ganska tidigt med tanke på att vi hade varit ut. Skrev en sida om en artikel och sedan lagade jag lite lunch och åkte för att jobba. Efter jobbet hände inte så mycket, åt lite, pluggade lite och var ut och gick med Ann en sväng.

Idag hade jag tänkt kliva upp och plugga men "råkade" sova till 11 istället och sedan hann jag inte mycket mer än duscha och göra någon sorts brunch innan det var dags för att gå till skolan. Efter skolan gick jag och Ann till gymet. Jag började med att hålla på och dö på rullbandet när jag sprang tror jag och sedan gick det allmänt segt på gymet även om jag tog relativt bra vikter iaf, var nog inte riktigt en bra dag att träna helt enkelt. Dock börjar jag känna av ryggen ännu mer nu ikväll så jag hoppas att det går över för något sånt har jag ju inte tid med.

Nej nu ska jag äta lite dajmglass och bara vara innan det är dags att sova tror jag.

Lite smakprov på Thailandskvällen:
image9
Johan och Kalle var så fina i sina kläder..:)

image10
Jag är väldigt glad och Jonatan börjar nog mest bli full..

image11
Om Jonatan försöker få Ann att spy eller vad han har för sig är det ingen som vet..:)

image12
Gissa vem som åt upp hela pizzan fast det till och med var extra tjock botten?! Jag var mätt efter iaf..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0