Trött...

Just nu är jag trött på allt som har med skolan att göra tror jag. Ingen motivation någonstans den här veckan. Förmodligen för att jag suttit och pluggat i stort sett hela dagarna de senaste veckorna, det börjar kännas att jag nog har tagit på mig lite för mycket i vår. Förhoppningsvis är det i alla fall värt det i slutänden men just nu vill jag nog mest bara att någon ska ge mig en kram och säga att det blir lugnare..:)

En bra sak som det har fört med sig är i alla fall att jag har börjat gjort träningen till en vana igen. Just nu är gymet en av de skönaste stunderna på dagen, då jag bara får koppla bort allt och använda kroppen lite istället för huvudet, hur skönt som helst. Idag fick ryggen och biceps sig en omgång, trodde det skulle gå sådär eftersom jag hade ont i ryggen men gick ganska bra ändå. Nu känns det bättre i ryggen än vad det gjorde igår också så det var nog bra med lite träning för den.

Pratade med Carro idag för första gången på en och en halv vecka, vi har på tok för mycket att göra båda två just nu tror jag. Hur som helst saknar jag dig hur mycket som helst gumman. Vi får ju i alla fall ses lite när jag och Ann mellanlandar hos er...:)

Nähä varva ner lite så att jag kan gå och lägga mig inte allt för sent. Eller så ska jag läsa igenom opponentrapporterna en gång till istället kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0