8 dagar...

...är vad som är kvar innan jag skall flytta härifrån. Bokade nyss biljetterna till Bollnäs nästa tisdag. Just nu känner jag bara att jag inte vill härifrån. Jag vill ha det som jag har det nu, visst jag vet, det kanske blir mycket bättre på nästa ställe jag kommer till. Det spelar dock inte så jättestor roll för det jag känner just NU. En sak är i alla fall säker, jag känner mig grymt bortskämd och jag får helt enkelt njuta av att livet är underbart så länge det varar..:)

Helgen har bara sprungit iväg som vanligt, i fredags var vi till Pelle och co och tittade på film varav jag råkade somna och sova en stund där mitt i. Filmen var helt okej iaf, även om jag såklart inte har en aning om vad den hette som vanligt..:) Sedan gick jag hem och tittade på lite serier.

På lördagen spenderades halva dagen i sängen, grymt skönt att bara vara. På eftermiddagen var jag bortbjuden på mat, jättegott och trevligt sällskap som alltid..:) Efter det blev det hem och göra sig iordning samtidigt som jag körde någon maskin med tvätt. Förfestade hos Pelle och co och fick träffa Unni igen också. Sedan fortsatte vi till R-festen och sedan vidare till Kåren. Där blev det en hel del dansande och shottande med Rickard klockan 2, så jag vet, då får jag skylla mig själv att jag varit lite seg idag..:)

Idag låg jag i sängen halva dagen igen, men det kan ju också vara riktigt mysigt..:) Sedan var jag, Ann, Erik, Pelle och Unni till Teknikens hus där vi åt hamburgare och grabbarna lekte lite också var vi på nå tjofs om rymden, intressant trots att jag även här råkade få en armbåge i sidan av Pelle när jag somnade..:) Efter det gick jag hem och tvättade lite, så nu har jag både rena sängkläder och kläder. Medan maskinerna gick passade jag på att sova lite middag också, skönt...:)

Sedan ikväll bestämde vi som var på Teknikens hus idag att vi skulle grilla. Sagt och gjort, blev grillspett med fullkornspasta och någon vitlökssås som Erik smällde ihop, gott var det iaf..:)

Nu ikväll sedan jag kom hem har jag som sagt bokat biljetter till Bollnäs och plockat undan lite sedan igår. Har funderingar på att diska nu, hade velat ta en promenad men ingen annan verkar vara på så då blev jag också lite lat..:)

Men ni får ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ska göra allt som står i min makt för att hålla vädret kvar. Och självklart kan vi ta oss många och långa promenader :)
Ska du jobba eller blir du ledig i sommar?
Kramar

2008-05-27 @ 18:00:23
URL: http://lindaschonning.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0