Helgen som gått..

Så var det söndagkväll och ännu en vecka har gått igen då. Gjorde inte mycket annat än pluggade och tränade förra veckan eftersom jag hade tenta på fredagen. Det kändes bra när jag satt där men efter att ha tittat på lösningsförslagen är jag inte alls lika säker på att det gick bra längre tyvärr. Men men, jag får väl trösta mig med att det är min allra sista tenta iaf.

Efter tentan på fredagen var jag lagomt död så blev en sväng till gymet och sedan blev det en lugn kväll, tittade på film som jag somnade till och sedan lade jag mig väldigt tidigt istället. Efter att ha sovit ut så klev jag upp och insåg att det var underbart väder ute, så jag satt mig först och öppnade balkongdörren och satt här inne och pluggade och solade lite samtidigt. Vid lunchtid försvann solen härifrån och hade inte ännu kommit till balkongen på framsidan så då tog jag en promenad till ICA för att handla lite. Gick i trekvartsbyxor och linne och var ändå riktigt varmt, hur skönt som helst..:) När jag kom tillbaka hem åt jag lite lunch sen tog jag med mig en massa artiklar jag behövde läsa ut på balkongen också satt jag där och pluggade.

Gick inte in förrän vid 18 då jag kände att jag började bli hungrig. Lagade lite mat och tog en dusch sedan fick jag besök. Vi bestämde oss för att gå på bio så blev Iron Man, riktigt bra faktiskt och lätt värd att se på bio också..:) Efter bion blev det lite samtal över nått glas vin, riktigt trevligt som alltid..:)

Idag sov jag bort förmiddagen och sedan har jag suttit med det individuella arbetet i implementeringskursen hela eftermiddagen/kvällen. Fått ihop halva arbetet nu snart i alla fall, alltid något. Ann kom tillbaka idag också så lagade lite middag till hon kom så vi åt och snackade lite. Sedan blev det lite mer pluggande med en paus för promenad med Ann. Sedan har jag väl skrivit lite till sedan jag kom in men inte blivit speciellt mycket.

Ska väl gå och sova snart tänkte jag. Ska göra matlåda först bara och packa träningsväskan så jag kan gå direkt till gymet efter seminariet imorgon. Det skulle hålla på till 17 eller i alla fall strax före så orkar ju inte gå hem mellan skolan och gymet för då kommer ju hela kvällen att gå åt..:(

Sedan blir det individuella arbetet och enkäterna för hela slanten för arbetet måste jag lämna in på tisdagkväll för sedan åker jag och Louise ner till Sthlm på onsdag för att göra marknadsundersökningarna.

Det drar ihop sig mer och mer inför sommaren iaf. Om två veckor kommer min lägenhet var i stort sett ekande tom och sedan är det bara tre veckor kvar till jag ska lämna ifrån mig nyckeln till den också. Jag har sagt det förr och jag kan inte annat än säga det igen, de här fyra åren har bara flugit iväg och jag kommer verkligen att sakna det liv jag har här och som har kommit att betyda så mycket för mig. Vissa personer kommer självklart vara mer saknade än andra men jag hoppas att de som betyder mest kommer att finnas även i min framtid utanför Luleå.

Avslutar med en del av Westlifes låt eftersom jag tycker att texten är riktigt bra:

Everybody's looking for that something
One thing that makes it all complete
You find it in the strangest places
Places you never knew it could be

Some find it in the face of their children
Some find it in their lover's eyes
Who can deny the joy it brings
When you've found that special thing
You're flying without wings

Some find it sharing every morning
Some in their solitary lives
You'll find it in the works of others
A simple line can make you laugh or cry

You'll find it in the deepest friendship
The kind you cherish all your life
And when you know how much that means
You've found that special thing
You're flying without wings

So, impossible as they may seem
You've got to fight for every dream
Cause who's to know which one you let go
Would have made you complete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0