Känslan...

Sitter på jobbet nu, grymt tråkig för inga som ringer in. Väldigt fint väder ute också så vill mest cykla hem nu. Men men, tre timmar till behöver jag väl stå ut. Sedan ska jag hem och förhoppningsvis sitta i solen en stund och sedan göra tabeller i excel så det bara ryker om det.

Mår inte bra någonstans just nu, vill bara gå hem, lägga mig och dra täcket över huvudet och stanna där. Jag gillar inte avsked och sådana måste jag ta alldeles för många de här dagarna. Förut om åren har jag alltid vetat att till hösten kommer jag tillbaka. Det gör jag inte nu. Jag vet inte var jag kommer att hamna, vilka som kommer att finnas nära eller vilka som kommer att vilja finnas nära mig. Det är jobbigt, jobbigt att behöva lämna ett helt liv bakom sig. Visst, jag kommer få ett nytt, men det betyder inte att jag inte kommer sakna det här väldigt mycket.

Jag sa någonting till Carro för två år sedan, tänk om jag hade vetat hur rätt jag hade då. En del av mig är överlycklig för att känna det, tryggheten och den där sköna känslan av att bara vara. En annan del av mig gör det bara väldigt ont i, jag har vant mig, vant mig vid tryggheten och den sköna känslan. Ska den bara försvinna nu?! Jag inte påstå att jag vet vad jag vill att ska hända men jag vet att jag kommer att sakna hur mycket som helst.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Nu nar du for hoppningsvis kommer narmare ska jag komma och halsa pa. Bra va?! =) (inte for att det ar nan trost utan bara annda) Kraaaam

2008-06-01 @ 21:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0