Mitt liv..

För 15 år sedan (1993):
  • Var jag 8 år, gick på lågstadiet och hade förmodligen inget speciellt för mig..

För 10 år sedan (1998):

  • Var jag 12 år och gick sista året på Kilbergsskolan. Det var länge sen det..:)

För 5 år sedan (2003):

  • Gick jag andra året på gymnasiet och därmed mitt första år på Teknik. Bodde fortfarande kvar i Bollnäs med andra ord.

För 3 år sedan (2005):

  • Hade jag första årets sista tentaperiod här uppe i Luleå och höll på att förbreda mig på att åka till Bollnäs på sommarlov. Såg nog fram emot attt slippa pendla under sommarens tre månader något grymt mycket.

För 1 år sedan (2007):

  • Avslutade jag mitt tredje år här uppe, tog den sista mattetentan och lärde mig att jag kan komma vart jag vill bara jag ger mig sjutton på det..:)

För 6 månader sedan (December)

  • Började jag lära känna en person som jag hoppas jag fortsätter känna länge till..:)

Igår (27 maj 2008):

  • Satt jag med Louise och opponerade hela dagen
  • Tränade jag rygg och biceps på gymet
  • Hade jag en underbar kväll med underbart sällskap

Idag (28 maj 2008):

  • Ville jag inte kliva upp ur sängen
  • Gick jag ändå upp ur sängen och opponerade med Louise på förmiddagen
  • På eftermiddagen gick vi upp med vår uppsats
  • Ikväll var jag ut på promenad/springtur
  • Nu hoppas jag på en härlig natts sömn

I morgon (29 maj 2008):

  • Ska jag och Louise börja kolla på kommentarerna från dagens opponering och göra uppsatsen redo för att kunna godkännas och sedan tryckas..:)
  • Missar jag systers bal i Bollnäs..:(

Om 1 vecka (juni 2008):

  • Har jag för förmodligen sista gången flyttat till Bollnäs, där jag planerar att flytta vidare från i augusti.
  • Saknar jag förmodligen min lägenhet och mitt liv här i Luleå
  • Kommer jag sakna värmen, närheten och allt underbart som finns hos någon
  • Ser jag min syster ta studenten..:)
Om ett halvår (november 2008):
  • Börjar slutet på exjobbet att närma sig och det börjar bli dags att planera för det kommande arbetslivet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0