Att göra..

För att faktiskt komma till skott med det jag har tänkt göra idag så tänkte jag att jag skriver en lista här som jag prickar av ikväll när jag ser vad jag har gjort. Så kan ni också skälla på mig om jag inte har gjort det jag ska....:)

Opponering och presentation till semninariet på fredag är redan gjort iaf.

I övrigt ska jag:

* Göra en ny sats julkola
* Ta reda på all tvätt
* Städa badrummet
* Dammsuga
* Packa inför resan till Luleå imorgon
* Gymma (bröst och triceps)
* Ringa två viktiga samtal
* Rensa över massa skit från nya datorn till fasta hårddisken

Sedan saker som jag förmodligen inte kommer att hinna göra men borde göra:

* Formatera och installera om gamla datorn
* Göra klart lite mer julgodis
* Läsa ut Luftslottet som sprängdes så jag slipper släpa hela den klunsen till Luleå imorrn (450 sidor kvar så det kan jag nog drömma om)

Men nu ska jag iaf sätta igång så får vi se ikväll hur mycket av listan som är avprickad..:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0