Bröst- och tricepspass

Idag var det bröstmusklerna och triceps som fick sig en omgång. Gick riktigt bra faktiskt, utom ena tricepsövningen men det kan jag ta när de andra gick så bra..:)

I övrigt har vi varit på Volvo idag också in till högskolans bibliotek för att kolla upp en figur. Också gymet som sagt och sen har jag mest suttit och fixat figurer till rapporten. Men nu är alla utom en fixad iaf, den tar jag itu med en annan dag. Har suttit med det där för mycket nu, speciellt när man sitter med det hela dagarna också...

Pratade med syster idag också, vi lagade dator tillsammans också hade hon en del bra idéer på julklappar å födelsedagspresenter som vi ska ta tag i....

Fem veckor kvar till det är dags att flytta ut idag. Ska bli riktigt skönt att vara färdig med exjobbet och slippa plugga nå mer. De som känner mig väl förstår ju dock att jag säkert kommer hitta en hel del kurser genom åren som jag kommer att läsa ändå men det var ju en annan femma..:)

Nu ska jag gå och sova för nu får det vara färdigpluggat för idag.. Men ni får sova så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0