Gått riktigt bra..

Måste erkänna att det där med lista gick bättre än jag trodde...

Listorna när de är avprickade då:

* Göra en ny sats julkola
 *Ta reda på all tvätt
* Städa badrummet
* Dammsuga
* Packa inför resan till Luleå imorgon
* Gymma (bröst och triceps)
* Ringa två viktiga samtal
* Rensa över massa skit från nya datorn till fasta hårddisken
* Formatera och installera om gamla datorn
* Göra klart lite mer julgodis
* Läsa ut Luftslottet som sprängdes så jag slipper släpa hela den klunsen till Luleå imorrn (450 sidor kvar så det kan jag nog drömma om)


Okej det var inte allt men utöver det har jag också:


* Sökt ett jobb

* Fikat och sett på Bonde söker fru med Ann

* Vaxat benen

* Färgat ögonbrynen

* Målat naglarna


Så lite duktig har jag allt varit ändå... Om jag själv får bestämma iaf... Nu ska jag börja göra mig iordning för att gå och lägga mig så jag orkar upp i tid imorrn för att packa det sista (eller snarare byta ut alla kläder i väskan säkert, haha). Imorrn vid lunch går iaf planet till Luleå.. Eller okej vid lunch går planet till Arlanda, men imorgoneftermiddag går planet till Luleå iaf..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0