Gym och shopping...

I och med att jag lade mig så tidigt igår tog jag mig även upp tidigt imorse.. Så inte allt för långt efter 10 i förmiddags var jag på gymet och körde ett rygg- och bicepspass. Rygg gick mycket bättre än jag hade tänkt mig. Biceps gick inte fullt lika bra förutom med hantlarna då var jag riktigt nöjd och höjde till och med...*nöjd*

Efter gymet åkte jag hem och åt lunch och tog en skön dusch för att sedan åka ner på stan där Ann redan var. Blev ett nytt partylinne, hårnålar och en ny veckokalender för 2009. Så nu kan jag börja boka in lite roliga saker för nästa år också. För helgerna som är kvar på det här året börjar bli riktigt uppbokade. Det är ju iofs inte så många helger kvar heller, men iaf..:)

Appråpå inte så lång tid kvar så har jag satt datum för när jag ska ur lägenheten nu också. Den 16:e december ska jag lämna tillbaka lägenhetsnyckeln till hyresvärlden. Jag som tycker att jag precis har flyttat in och börjat komma iordning. Blir hem till mamma å pappa över jul och nyår iaf sedan får flyttlasset ta mig till den stad det finns jobb...:)

Beställde precis ett nytt linne och ett sett med underkläder som skulle komma u sltet av veckan eller nästa vecka också. Fördelen med linnet är att om jag kan ha det så kanske jag kan ha det i jul för det var rött i det. Å nu vet jag en person som kanske läser det här å fortfarande tycker jag är lite pucko som planerar redan nu vad jag ska ha på mig på julafton, men jag hinner ju faktiskt ändra mig hundra gånger till..;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0