Gym, tvätt, julkola...

Idag klev jag upp vid halv nio för att kunna bege mig till gymet med Ann klockan tio. Blev ett rygg och bicepspass som jag avslutade med ett par magövningar... När jag kom hem upptäckte jag att tvättstugan var ledig redan från 12, så då började jag tvätta redan då istället för 17 när min tid egentligen började. Tur var det, för ena maskinen var trasig så kunde bara tvätta i en och jag hade sju maskiner att köra. Så med ett snitt på en timme per maskin innebar det att jag hade tvättat allt först klockan sju ikväll. Men nu finns det inte så mycket som en strump i min tvättkorg heller, skönt skönt..:)

Ikväll har jag provat på att göra julkola också, blev helt ok smak på den. Dock förstod jag inte varför den aldrig ville stelna, tills jag insåg att jag hade haft i dubbelt så mycket sirap mot för vad jag borde. Så går det när man är för lat för att skriva ut receptet och istället snabbkollar det på nätet. Eftersom de iaf blev goda så var det ju dock inte hela världen..:)

I övrigt har jag läst de andras rapporter idag, så imorgon ska vi ta oss till Volvo för att skriva opponeringar å göra en powerpoint till på fredag. Tanken är att vi ska vara klara så att vi kan gå hem till lunch iaf. Så då borde jag hinna med gymet imorrn också kanske jag borde packa så jag slipper jäkta med det på torsdagmorgon..:)

Nu ska jag gå å läsa ett par kapitel i min bok innan det är dags för att sova...

Sov gott på er!

Kommentarer
Postat av: Sara K

Hej där! Va det farmors julkola du gjorde? DEN skulle ja vilja göra...

2008-11-30 @ 13:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0