Ingen träning

Har inte blivit någon träning den här veckan än...:( I måndags och igår var jag så trött efter resandet att jag verkligen inte orkade göra mer än nödvändigt.. Idag har jag haft mått lite halvkrassligt så då kändes det dumt också.. Men men.. Jag har diskat och dammsugit idag iaf, alltid något..:)

Idag har vi suttit och skrivit empiri, så nu har vi fått ihop några sidor till. Förhoppningsvis kommer vi ha skrivit det mesta på empirin imorgon, om vi lyckas koncentrera oss hela dagen, det brukar vara svårare. Vi har ju dock sagt att det ska vara klart den här veckan så vi måste ju ha något att roa oss med på fredag också..;)

En sak är i alla fall säker. Antingen är jag och Ann inte tillräckligt djupa av oss eller så har Diana väldigt konstiga krav på metodkapitlet... Jag håller på det sista...haha...

Nu orkar jag inte skriva nå mer, på tok för trött...*gäspar stort*

Ni får ha det så bra å håll en tumme för att jag mår bra imorrn så jag tar mig till gymet..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0