Saffransbullar i miniformat

Vet ni vad det är på bilden nedan?! SNÖ i Trollhättan...:) Snöade lite igårkväll så när jag var ute och promenader senare igårkväll var det vitt på backen där jag gick...

Idag började jag med att sova enda till 8, en riktigt lyx när det är vardag nu för tiden...:) Ann kom hit vid nio så skrev vi klart det sista på rapporten, så nu ska vi bara leta stavfel sedan lämna in den på måndag.. Efter att vi var klara med rapporten gick vi till ÖB för att kolla om de hade fått in några flyttkartonger vilket de inte hade, bara i miniformat. Därför får det bli en sväng och leta kartonger till veckan istället.

Efter att ha handlat på ICA gick jag hem och satt igång och gjorde en sats med saffransbullar. Vet inte vad som hände men de jäste inte som de skulle vilket resulterade i att det blev bullar i miniformat, men det funkar det med.. Sedan har jag gjort lite chokladgodis ikväll, måste ju tjuvstarta och testa vilka jag ska göra till jul..:)



Imorgon tänkte jag ta mig till Göteborg och kolla efter lite julklappar och titta på det jag inte hann med förra helgen på Liseberg. Ska nog ta och investera i lite tomtemuggar om det finns några bra också..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0