Slut på den här veckan...

Så var det då åter söndagkväll. Idag började jag med att sova till halv nio och sen klev jag upp och slösurfade en stund och letade reda på en artikel att ha med till imorgon. Efter det blev det frukost och sen en promenad runt kanalen plus en lite bit extra, blev en promenad på 100 min innan det var färdigt iaf...:)

Sen jag kom hem har jag lagat lite matlådor och pratat i tfn med familjen och med farmor. Sedan har jag suttit och fixat med figurerna till rapporten i tre timmar. Har fixat de flesta nu iaf men fortfarande några kvar som jag får ta itu med imorgon eller på tisdag.

Har även pratat i tfn med Carro, saknar dig massor gumman! Jag hoppas verkligen våra planer lyckas för det skulle vara hur roligt som helst..:)

Har fortfarande inte orkat knäppa nå bilder så idag får ni stå ut med en gammal bild på mig och världens bästa vän..:) Bilden är iofs två år gammal men iaf..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0