Systers operation

Så har lillasyster äntligen fått sitt knä opererat idag då. Har inte pratat med henne själv för hon sov när jag ringde men operationen ska tydligen ha varit lyckad iaf..:)

Idag har jag å Ann suttit och gått igenom hela teorikapitlet och försökt att koppla det lite bättre mot förändringsarbete och utveckla en del saker lite mer. När vi kom hem åt jag mat och tittade på Desperate Housewives. Sedan blev det gymet och ett hårt pass för benen och axlar. Påvägen hem var det medvind så behövde knappt trampa alls, hur skönt som helst när jag var så mör i benen som jag var. Inte lika kul imorrn om det blåser lika mycket när vi ska hem från Volvo för då lär det ju vara motvind som alltid...

Ska väl gå å sova nu snart tänkte jag.
Men ni får ha det så bra å sov gott!
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0