Tidig fredagkväll..

Är grymt trött så ikväll får det bli en tidig fredag. Ska ta min bok och gå och lägga mig och läsa en stund innan det är dags för lite söm. Grymt skönt att inte behöva kliva upp före 7 imorgon, men tänkte nog kliva upp och ta mig till gymet innan klockan blir allt för mycket iaf.

Idag har vi i stort sett skrivit klart empirikapitlet, grymt skönt...:) Har ett möte på måndagmorgon som vi måste skriva om också men det borde inte ta allt för lång tid. Så till veckan ska vi börja analysera och ha oss. Så det är nu det börjar bli dags att leverera...haha...

Efter jobbet tog jag och Ann en promenad till ICA där vi handlade fläskfilé, smördeg, sallad, vitlöksbröd också lite chips och dip på det..:) Så sedan gick vi hem och gjorde smördegsinbakad fläskfilé också sallad och vitlökbröd till det. Också blev det ett avsnitt av Greys Anatomy och ett av Ugly Betty, också lite Idol och fredag hela veckan... Men nu får det som sagt bli sängen snart...:)

Blir tyvärr inga bilder idag heller, tråkig som jag är.. Men ska försöka knäppa lite nya bilder i helgen iaf..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0