Tillbaka i Trollhättan

Nu är förra veckans resande över för den här gången. Kom till Bollnäs i torsdagsnatt och gick i stort sett direkt och lade mig. På fredagmorgon vaknade jag till ett väldigt vitt Bollnäs, hade snöat säkert en dm under natten:



Åkte som jag tidigare nämnt till fjällen på fredageftermiddag. Blev tyvärr ingen skidåkning men blev en kort sväng på pappas skoter iaf..:)


På lördagen var det riktigt fint väder så då satt jag och läste på altan, ska absolut inte klaga när det är 23 grader i solen och jag har denna utsikten:


Åkte tillbaka till Trollhättan med tåget som gick halv fem på morgonen igår. Lite väl tidigt att kliva upp kanske, men det var en riktigt trevlig tågresa eftersom jag hamnade bredvid en bekants bekant. Så vi satt och pratade hela vägen till Skövde där vi skulle byta till olika tåg. En riktigt trevlig tjej iaf och som sagt riktigt trevligt med lite sällskap..:)

Nu ska jag väl snart gå och lägga mig, fortfarande inte tagit igen mig helt efter den icke existerande sömnen i söndagsnatt känner jag. Den här veckan blir det empiriskrivning för hela delen på exjobbet så kan vi förhoppningsvis börja skriva på analyskapitlet till veckan. Det rullar på riktigt bra även om vi för tillfället inte har en aning om hur vi ska ställa upp all empiri och analys ännu, men förhoppningsvis löser det sig väl. Brukar ju göra det..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0