Äntligen..

Nu har jag äntligen fått igång min nya dator..:)

Hinner inte skriva så mycket nu för ska gå till tåget om en timme.. Så jag borde packa ner det sista och dammsuga av här en gång innan dess. Har passat på att ta med mig lite kläder som jag inte behöver hem till mamma å pappa iaf. Dumt att de ska ligga och ta plats här när de inte behöver..

Tåget går härifrån å ner till Göteborg först. Så blir det byte i Göteborg för att åka ett tåg därifrån å direkt utan byten till Bollnäs. Det är ju skönt iaf, även om det känns onödigt å börja med att åka 50 min söderut när det är norrut målet ligger..:) Men som sagt, fixa med annat..:)Jag får skriva mer i Bollnäs i helgen helt enkelt.

Ni får ha det så bra!
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0