Blir ett snabbt inlägg igen

För snart hade jag nog tänkt gå och sova...

Igår var vi först på förfest hos Malin å sen var vi ut på Sun. Ett väldigt litet ställe men riktigt bra musik att dansa till iaf. Efteråt blev det mozarella sticks på Max.. Sen hem å sova. Eftersom man ställde om till vintertid inatt så vaknade jag redan klockan 9 imorse, så tidigt har jag nog aldrig varit uppe när jag varit ut dagen före..:)

Idag har jag städat badrummet, diskat massor å sen lagat mat så det blev massa ny disk som jag inte har orkat ta itu med. Rensade min halvmeters hög med papper å tidningar också. Kastade typ 9/10 av det. På tiden att rensa då..:)

Har fortfarande massor med grejjer överallt men nu orkar jag inte ta itu med något mer idag. Hänger tvätt överallt också för tvättade tidigare och allt hann inte torka i torkskåpet trots att det hängde där i två timmar, dåligt torkskåp med andra ord..:) Får ta reda på kläderna imorrn efter jobbet helt enkelt.

Imorrn bär det av till Sthlm iaf. Jag å Ann ska på hotell Östermalm, hos Carro å Calle med andra ord..:) Ska bli jättekul å få träffa Carro även om det bara blir en kort stund. Ses ju på tok för sällan. På tisdag blir det seminarie i Solna å förhoppningsvis en eller två affärer innan vi måste springa till tåget för att åka tillbaka hit. Sedan är vi på Volvo på onsdag å torsdag så bär det av mot Bollnäs på torsdagskväll..För att dra vidare till stugan på fredagen å vara där över helgen. Tillbaka till Bollnäs på söndagkväll för att ta tåget jättetidigt på måndagmorgon tillbaka hit.. Undra hur många mil jag kommer ha rört mig efter den här veckan egentligen?! Orkar inte räkna efter just nu men lovar att göra det till en annan dag..:)

Ni får ha det så bra så hörs vi..

Bilder från helgen dyker upp när jag lyckats få dem av Malin å Johan..:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0